Park linowy w Opolu - Agencja Interaktywna Opole - Marketingu Internetowego itDesk

Park linowy w Opolu

kaktusPark linowy Kanyon, to jedna z bardziej nowoczesnych atrakcji w Opolu. Powstał kilka miesięcy temu, ale już zyskał szerokie grono zainteresowanych – firm, rodzin i dzieci. Pracująca tam kadra, to doświadczeni specjaliści dbający o bezpieczeństwo uczestników i atmosferę w parku. Działania marketingowe dla Parku Kanyon miały na celu promocję parku, oraz dotarcie do jak największej liczby potencjalnych uczestników. Celem stworzenia witryny internetowej było: a) stworzenie od podstaw wizerunku parku linowego Kanyon (kolorystyka, grafika, banery) b) poinformowanie Opolan o nowej atrakcji w mieście c) przedstawienie parku linowego, zaprezentowanie atrakcji, oferty skierowanej do firm i osób prywatnych d) propagowanie rodzinnych i firmowych zabaw na wolnym powietrzu e) poinformowanie właścicieli firm o nowej propozycji imprez integracyjnych f) budowanie wizerunku parku Kanyon g) zwiększenie widoczności parku

Grupą docelową dla parku są zarówno dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, jak i młodzież, dorośli a także pracownicy firm. Samą stronę internetową przeglądają raczej młodzi rodzice, przedsiębiorcy, ewentualnie dorastające dzieci. Projekt wymagał więc stworzenia uniwersalnej strony internetowej, która będzie zaspokajała oczekiwania i potrzeby wszystkich grup zainteresowanych. Pierwszym etapem, poza określeniem targetu, była rozmowa z właścicielem. Tak zwana „burza mózgów” pozwoliła porównać koncepcje, zbadać potrzeby i oczekiwania właściciela parku względem samej witryny internetowej. W kolejnych tygodniach opracowywaliśmy graficznie projekt, wdrażaliśmy nowoczesny system zarządzania treścią a także dokonywaliśmy niewielkich poprawek w planach strony. Efektem jest nowoczesna strona internetowa, która swoim niebanalnym designem przyciąga zarówno małych, młodych, jak i starszych uczestników. Dobre zoptymalizowanie strony sprawiło, że strona jest obecna w wyszukiwarkach a zainteresowani klienci nie mają problemu z jej odszukaniem.

 

kaktusPark linowy Kanyon, to jeden z bardziej nowoczesnych atrakcji w Opolu. Powstał kilka miesięcy temu, ale już zyskał szerokie grono zainteresowanych – firm, rodzin i dzieci. Pracująca tam kadra, to doświadczeni specjaliści dbający o bezpieczeństwo uczestników i atmosferę w parku. Działania marketingowe dla Parku Kanyon miały na celu promocję parku, oraz dotarcie do jak największej liczby potencjalnych uczestników. Celem stworzenia witryny internetowej było: a) stworzenie od podstaw wizerunku parku linowego Kanyon (kolorystyka, grafika, banery) b) poinformowanie Opolan o nowej atrakcji w mieście c) przedstawienie parku linowego, zaprezentowanie atrakcji, oferty skierowanej do firm i osób prywatnych d) propagowanie rodzinnych i firmowych zabaw na wolnym powietrzu e) poinformowanie właścicieli firm o nowej propozycji imprez integracyjnych f) budowanie wizerunku parku Kanyon e) zwiększenie widoczności parku Grupą docelową dla parku są zarówno dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, jak i młodzież, dorośli a także pracownicy firm. Samą stronę internetową przeglądają raczej młodzi rodzice, przedsiębiorcy, ewentualnie dorastające dzieci. Projekt wymagał więc stworzenia uniwersalnej strony internetowej, która będzie zaspokajała oczekiwania i potrzeby wszystkich grup zainteresowanych. Pierwszym etapem, poza określeniem targetu, była rozmowa z właścicielem. Tak zwana „burza mózgów” pozwoliła porównać koncepcje, zbadać pogrzeby i oczekiwania właściciela parku względem samej witryny internetowej. W kolejnych tygodniach opracowywaliśmy graficznie projekt, wdrażaliśmy nowoczesny system zarządzania treścią a także dokonywaliśmy niewielkich poprawek w planach strony. Efektem jest nowoczesna strona internetowa, która swoim niebanalnym designem przyciąga zarówno małych, młodych, jak i starszych uczestników. Dobre zoptymalizowanie strony sprawiło, że strona jest obecna w wyszukiwarkach a zainteresowani klienci nie mają problemu z jej odszukaniem.

 


facebook