Szkolenie marketingowe w Opolu - Google Ads - 28 luty 2019

Szkolenie Google Ads w OPOLU – III edycja

Prowadzący: Artur Godzik

 

Szkolenie marketingowe data i miejsce:

28.05.2019, Hotel & Browar Słociak, Opole

 

Cel warsztatów

Warsztaty „Reklama w Google. Efektywny marketing dla MŚP.” pozwolą Ci odnaleźć się w podstawach reklamy SEM, która stanowi jeden z najbardziej skutecznych sposobów pozyskiwania nowych Klientów.

Po warsztatach będziesz wiedzieć jak:

  • krok po kroku, samodzielnie stworzyć kampanię Google Ads (dawniej Google Adwords);
  • ją optymalizować, aby osiągać wysoki zwrot z inwestycji;
  • prawidłowo wyznaczać budżet kampanii reklamowych;
  • mierzyć efekty swoich działań;
  • tworzyć reklamy remarketingowe, które wędrują za Klientem;

Dla kogo są warsztaty?

  • właścicieli firm, którzy czuwają nad realizacją reklamy Google Ads;
  • specjalistów ds. marketingu, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje;
  • właścicieli sklepów internetowych, którzy nie korzystają z Google Ads, a chcą skutecznie podnieść swoją sprzedaż;
  • wszystkich, którzy chcą samodzielnie prowadzić kampanie w wyszukiwarce.

W każdej firmie powinien być przynajmniej jeden pracownik, który dobrze zna Google Ads. Nasze warsztaty zostały przygotowane w taki sposób, aby pokazać Wam proste i skuteczne rozwiązania, których uruchomienie i późniejsze zarządzanie nie będzie wymagać dużych nakładów czasu.

 

Warsztaty poprowadzi: Artur Godzik

Trener z 5-letnim doświadczeniem we wdrażaniu i realizacji kompleksowych strategii marketingowych opartych na technologiach SEO, SEM, E-mail marketing, Facebook ADS, CPA. Posiada certyfikaty Google – specjalizacja w obszarze Google Adwords, Google Analytics.

 

Program – szkolenie marketingowe  „Reklama w Google. Efektywny marketing dla MŚP”

Start 9:00

Przywitanie, przedstawienie planu szkolenia

Poznanie projektów i działalności uczestników.

9:15 - 10:30

Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i Google Ads

  • Wstęp do Google Ads- gdzie będzie ukazywać się moja reklama?
  • Ranking reklamy i Wynik Jakości, czyli co decyduje o pozycji reklamy w wynikach wyszukiwania?
  • Omówienie struktury konta Google Ads.
  • Keyword research, jakie słowa kluczowe wybrać do swojej reklamy?

WARSZTATY – tworzenie konta Google Ads.

10:30 - 10:45
 15’ przerwa kawowa
10:45 - 12:45

Warsztaty tworzenia kampanii oraz sposoby na obniżenie kosztów reklamy Google Ads.

  • Kierowanie reklam na lokalizację potencjalnych Klientów;
  • Jak docierać do Klientów niemieckojęzycznych lub anglojęzycznych, czyli kierowanie reklam na język.
  • Zawężenie grupy odbiorców, którzy mają widzieć reklamę.
  • Jak prawidłowo ustalić budżet kampanii reklamowej?
  • Strategia ustalania stawek, czyli jak obniżyć koszt za jedno kliknięcie reklamy?
  • Jak wykorzystać pełen potencjał kampanii, czyli wszystko na temat rozszerzenia reklam.
  • Typy dopasowania słów kluczowych, które warto stosować.
  • Jak i kiedy wykorzystywać wykluczające słowa kluczowe w kampanii?
  • Dobre praktyki tworzenia reklam tekstowych. Jak tworzyć kreacje, które wywołają najwięcej konwersji?

WARSZTATY – tworzenie kampanii na wybrane słowa kluczowe.

12:45 - 13:30

45’ przerwa lunchowa

13:30 - 14:30

Remarketing, jak tworzyć reklamy, które podążają za Klientem?

  • Jak połączyć konta Google Analytics i Google Ads?
  • Tworzenie grup odbiorców, czyli jak trafić do osób, które już kiedyś były na Twojej firmowej stronie?
  • Różne sposoby śledzenia konwersji, czyli jak mierzyć efektywność kampanii?
  • Tworzenie skutecznych reklam graficznych.

WARSZTATY – zasady konfiguracji kampanii remarketingowej, krok po kroku.

14:30 - 15:00
Czy Google Ads się opłaca? CASE STUDY.

  • Jak wygenerowaliśmy w miesiąc 37 713 zł, inwestując 2 593 zł?
  • Jak wygenerowaliśmy w miesiąc 72 236 zł, inwestując 5 382 zł?
  • Jak poprawiliśmy współczynnik konwersji o 587% i obniżyliśmy koszt pozyskania leada o 85,6%?
15:00 - 15:30

Omówienie 3 narzędzi, które natychmiastowo będą miały wpływ na zwiększenie liczby potencjalnych klientów firmy.

15:30 - 16:00
Zakończenie warsztatów

  • Q&A z prowadzącym warsztaty.
  • Uroczyste wręczenie certyfikatów.

Miejsce warsztatów:

Szkolenie odbędzie się w urokliwym Hotelu i Browarze Słociak w Opolu, który mieści się przy samej obwodnicy Opola, z dala od centrum i zgiełku miasta.

ADRES SZKOLENIA:

Hotel & Browar Słociak
ul. Księżycowa 2A
45-960 Opole

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w warsztatach;
  • przerwy kawowe, lunch;
  • zestaw linków do przydatnych narzędzi;
  • pełną prezentację ze szkolenia w formie PDF;
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia;
  • kupon na konsultację godzinną.
Cena: 447 zł netto Przy zgłoszeniu 2 osób
uprawnia do rabatu w wysokości 10%
KOD RABATOWY: ITDESK2person*

Przy zgłoszeniu 3 lub więcej osób
uprawnia do rabatu w wysokości 15%
KOD RABATOWY: ITDESK3person*

* Poszczególne rabaty nie łączą się ze sobą.

ZAREZERWUJ

 

Uwaga!

Każdy uczestnik musi mieć ze sobą swój komputer, aby poznać w praktyce jak wygląda tworzenie kampanii reklamowej w Google!

Dla Waszego komfortu ograniczamy ilość uczestników do 12 osób.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z opiekunem szkolenia:

Katarzyna Grzech

katarzyna.grzech@itdesk.eu

+48 519 818 970

Interesują Cię szkolenia dedykowane?

Organizujemy również zamknięte szkolenia indywidualne dla firm. Skontaktuj się z nami aby poznać szczegóły.

 

 

Galeria

 

facebook