Profesjonalne
Szkolenia marketingowe
Reklama w Google
Warsztaty Reklama w Google. Efektywny marketing dla MŚP pozwolą Ci odnaleźć się w podstawach reklamy SEM, która stanowi jeden z najbardziej skutecznych sposobów pozyskiwania nowych Klientów.
W każdej firmie powinien być przynajmniej jeden pracownik, który dobrze zna Google Ads.
Nasze warsztaty zostały przygotowane w taki sposób, aby pokazać Wam proste i skuteczne rozwiązania, których uruchomienie i późniejsze zarządzanie nie będzie wymagać dużych nakładów czasu.
Po warsztatach będziesz wiedzieć jak:
krok po kroku, samodzielnie stworzyć kampanię Google Ads (dawniej Google Adwords)
ją optymalizować, aby osiągać wysoki zwrot z inwestycji
prawidłowo wyznaczać budżet kampanii reklamowych
mierzyć efekty swoich działań
tworzyć reklamy remarketingowe, które wędrują za Klientem
Dla kogo są warsztaty?
dla właścicieli firm, którzy czuwają nad realizacją reklamy Google Ads
dla specjalistów ds. marketingu, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje
dla właścicieli sklepów internetowych, którzy nie korzystają z Google Ads, a chcą skutecznie podnieść swoją sprzedaż
dla wszystkich, którzy chcą samodzielnie prowadzić kampanie w wyszukiwarce
Reklama na Facebooku
Szkolenie polecamy głównie właścicielom firm, którzy czuwają nad realizacją marketingu w sieci, specjalistom ds. marketingu, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje lub zweryfikować swoje działania oraz wszystkim osobom, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie/fanpage firmowy na Facebooku.
Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się m.in. :
jak tworzyć i optymalizować skuteczne kampanie przy pomocy Facebook Ads
w jaki sposób dobierać grupę docelową tak, aby reklama przynosiła, jak największe zyski
jak pisać posty lepiej oceniane przez algorytm
czy warto wykorzystać boty na fanpage
jak mierzyć efekty i analizować zebrane dane
jak trafiać do osób, które były już na naszym profilu
Szkolenia zamknięte dla firm
Zalety szkoleń zamkniętych
atrakcyjne warunki finansowe
małe grupy szkoleniowe, ułatwiają dyskusję i bezpośredni kontakt z prowadzącym
dowolny termin i miejsce, wskazane przez firmę (możliwe szkolenia wyjazdowe)
poruszane zagadnienia odnoszą się do specyfiki branży i firmy
trener uwzględnia charakter grupy docelowej
możliwość integracji pracowników; bezpośredni wpływ na poprawę komunikacji w firmie
każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Proponowane tematy szkoleń
Reklama w Google. Efektywny marketing dla MŚP – poziom podstawowy
Facebook w biznesie – szkolenie dwudniowe
Szkolenie SEO – podstawy
Możliwości Google Analytics – praktyczne zastosowanie
Szkolenia dedykowane dla firm
Plan szkolenia przygotowywany jest od podstaw, także na podstawie materiałów dostarczonych przez Klienta i jest przedstawiany do wcześniejszej akceptacji.
indywidualnie dopasowany temat i program szkolenia zbudowany na podstawie potrzeb Klienta
możliwość wyboru formy szkolenia: warsztaty, ćwiczenia wykład
realne przykłady z branżowego życia zawodowego uczestników, czyli tzw. „business case”
dowolny termin i miejsce, wskazane przez firmę (możliwe szkolenia wyjazdowe)
czas szkolenia dopasowany do indywidualnych potrzeb (maksymalnie 8h)
możliwość organizacji bloku szkoleń (cena do uzgodnienia)
każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Zainteresowany
Wypełnij formularz kontaktowy, a my przygotujemy ofertę
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, posiadasz własny serwis internetowy lub chcesz rozpocząć swój biznes w internecie, złóż nam zapytanie ofertowe. Oprócz wyceny otrzymasz kilka wskazówek dotyczących możliwych do obrania strategii marketingowych w internecie.